Thursday, July 2, 2009

food

assalamualaikum wbt

ermm pg ni aku tertarik dgr topik hot fm sal makanan pelik...ader sowang pendegar tuh dia gtau dia penah mkn cicak goreng tuk ilangkan kurap..eee yek.disgusting. tp aku xtaw lo sal kesahihanye..geli aku dgr....wekwekwek tapi kalu aku penah mkn y plg pelik pon belalang kunyit jerk..sedap wooooo. tu pon ms kecik22 lu. gatal p cari pas bailik skolah. balik umah goreng kunyit jerk...sooo crunchy.tapi halal taw..buat pengetahuan semo..belalang adalah bangkai y halal tuk di makan...ni semo ustaz/ustazah aku gtau...kalu cm darah lak, hati n sbgnye la.nk info lebey cr sdiri ek...bkn xmau kongsi tkt slh bg jwpn je..... ha ni lo pic belalang kunyit y aku sebut 2...

nyummm nyumm sodap tol..hihihih

tapi kan kt tempat aku mcm2 kueh & makanan name pelik22 tp semo halal lo...name jerk pelik sket. ader tuh name kue taik itik, ni plg ganazz + stylo nyer name y aku penoh dgr.huahuahua....ms 1st aku dgr aku cukup marah kt org y sebut kue cm tuh...geli lo makanan pon sebut gtu...pastuh aku pon tanye lo kt gerai y acik jual kuih muih tuh, konon nk taw ader x kue cmtuh...rupe22 nyer ader la yeop..aku lo y salah..tp smp skunk aku still xpenoh ag mkn kue tuh sbb ramai y ckp kue tuh manis...seangkatan nga kue jala mas, bunga tanjung n blaaaaa..
ha ni rupe kue taik itik tuh..sodap kwn2 aku habaq..
kue tuh wana putih krim..harga 50 sen jah so..

ni lak kue tanjung, jala mas n akok...kue2 paling glamour kt klate.

2 comments:

  1. mse kecik2 aku penah mkn bangkai cicak..ha ha..tp aku msh x b'akal mse 2..

    ReplyDelete
  2. emmm takotnye dg cte ko...mkn bangkai cicak.akan aku bocor kan rahsia ko nih..hikhikhik

    ReplyDelete