Sunday, November 1, 2009

aNgAn2 yg inDah

assalamualaikum wbt

dulu aku slalu berangan2 bila besar nanti, time kawen nk pakai gown...
time kecik2 pon dh pandai berangan..hihihih
aku rase
pe y kita lihat & tgk tu cantik, y tu la menjadi impian kita kan
tp semo angan2 xsemestinye jd kenyataan...im know bout dat

ni la gown2 y aku rase sgt2 bkenan d hati
so kowang layan la skali nga aku nyer dream nih..


ni 1st gown y aku btl2 suka..nampak elegen n sopan

gown y aku impikan...a little bit sexy ***i think so***


i think dis look sweet coz they + with red ribbon
it's ball gown???

y ni pon aku suke

im not sure wat kind cut dis gown...mb A cut. but so nice

dis is d last gown..so enriched

***semo picture ni i copy from internet...if hv some pic from ur site, im so sorry*****

No comments:

Post a Comment