Monday, November 2, 2009

keR3nah hAti y b3rbUnGa

assalamualaikum wbt
in mind set.. shcool holiday=wedding day
so school holiday bakal tiba..maka berlambak2 la aku dPt undangan dr kaum kerabat y bernama kawan
dlm xsedar aku pon mula naik gatai gak
mcm2 angan aku pasang, selari dgn itu
tgn pon pantas mencari sesuatu di internet tuk d jamu oleh mata n hatiku ini
gelaranku sandang skunk =
MISS
bl nk bertukar jd gaban..opsss
MRS looo
dat y aku mula naik gatai coz of my title mb...huhuhuh
so skunk aku nk tunjuk la kt kowang semo ape tgn gataiku dpt search
m'ikut pilihan hatiku ni antaranye white gold ler..
it original..bout price??
ermmm leh tahan gak, bout 1k an above..tu pon in USDkalu nk beli mmg xmampu loooo..dat y aku pasang angan2 jerk

y nih plg mahal sbb manyak batu.....

ni ade continue ag, but cte lain lak

n3 sal HaNd flOw3r 4 w3ddInG

ha meh tgk bunga2 y aku cr..semo comel2 cm aku
kikiiki (nkgakpujidiri)
kowang jgn wisau ler..bunga2 nih senang jerk nk buat
just beli fresh flower then ikat nga reben
i think so la...tp kalu kowang kreatif lg bgs
manyak idea sket

manyak coleteh lak

ni y aku plg suke pink peach...comel kan...
bunga nye pon sng nk dpt
adik beradik rose
y ni lak aku xtau bunga pe...tp simple sgt2 xmanyak pon modal
bpe kuntum jerkhah y ni lak kalu kowang nk lain dr y lain ler...

ni more to english style aku rase..bunga colour cmni pon ssh gak nk dpt kanhah y atas nih bunga2 rose jerk...putih ade merah pon ade...
pilih je y mane ikut tema n ikut suka


ok la c u next time
adios
wslm


No comments:

Post a Comment